dinsdag 4 augustus 2020

Geen weg terug

Vandaag, 4 augustus 2020, las ik in meerdere bronnen dat er weer meer gescheiden wordt. Dat komt in de vakantietijd vaker wat meer voor. Deze vakantietijd ligt wel in een hele bijzondere zomer.

Zo'n bericht brengt direct veel herinnering bij mij boven.
Ik ken die beslissing, dat gevoel, maar al te goed. Al langer wist ik diep van binnen, dat de relatie nooit zou kùnnen worden wat ik er echt in wilde beleven. Vertrouwen, passie naar mij toe, openheid, veiligheid, echte toekomst ....
Hoe vaak heb ik me niet afgevraagd, wanneer ik het dan toch zeker zou weten, als dat ultieme moment er is/was.
Ik heb geleerd, dat het er nog niet was, toen ik twijfelde. Op het moment zelf, is alles opeens heel helder, is mij gebleken. Heel helder, pijnlijk, en dan...
Bij mij volgde er een nacht van bedenken en denken. En hóe nú?  Lees maar:


 
Journaal – Sport – Journaal

Foto: Helma Ketelaar
Wakker, zooooooooo wakker
Getorpedeerd door een Gevoel
Dat ik een soort van had verwacht
Sport – Journaal – Sport

Hier is Het
NU, in deze N A C H T
Journaal – Sport – Journaal

Dat ik KAN denken
HIERBIJ kan Denken
Wat ik al niet bedacht heb!
Sport – Journaal –Sport

Niet wilde Denken
Nu wel moet Denken
Anders, is het te laat
Journaal – Sport – Journaal

Kijken, … ff kijken
Naar boven gelopen ……
IK DENK Alleen ……
Sport – Journaal –Sport

Breek IK dit op?
Óf, Word IK Gebroken?
Straks … is … HET ... Gebroken
Journaal – Sport – Journaal

Denkend in S T I L T E
NIET meer Voelend
Vormt het P L A N
Sport – Journaal –Sport

Licht
Plan
Gaan
Journaal – Sport – Journaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten