donderdag 12 augustus 2021

"Helaas niet voor mij" gaat vandaag weer verder de wereld in.

 

Vandaag gaat "Helaas niet voor mij" met gedichten over ervaringen als je partner later uit de kast komt weer een stap verder de wereld in.

Mijn debuutbundel staat inmiddels in het assortiment van meerdere boekhandels in Nederland, zoals hier op de foto in mijn "eigen" Hilversum bij Boekhandel Libris Voorhoeve op de Poëzie afdeling.

Foto Helma Keteleaa #Libris|Voorhoeve

 

Vanmiddag bied ik mijn bundel aan Karin Walters Wethouder LHBTI  in Hilversum aan. Karin Walters heeft de afgelopen jaren met diverse activiteiten laten zien, dat zij dit beleidsonderdeel ter harte neemt. Er is niet alleen een beleidsplan, er gebeurde en gebeurt ook wat in Hilversum.

De werkgroep Hilversum inclusief heeft zich inmiddels ontwikkeld in Stichting Gooi en Vecht Inclusief. Zelfs in 2020 was er een Rainbow week in Hilversum en in 2021 komt voor Hilversum de derde Rainbow week in 10 tot 16 oktober er aan. Deze zal in de gehele Gooi en Vechtstreek te beleven zijn.

Knap en duidelijk doorzettend werk.

Daarom ervaar ik het als een waardevolle eer, dat ik Wethouder Karin Walters vandaag mijn boek "Helaas niet voor mij" kan en mag aanbieden. Zodat deze woorden haar verder bekend kunnen maken met de intense ervaringen die een "hetero van de homo" kan beleven als de partner later uit de kast komt, of daar in de relatie over twijfelt.

Het nawoord van "Helaas niet voor mij" begint niet voor niets met een veelzeggende quote van een "zoon van": "Als de homo uit de kast komt, verstop de "Hetero van de Homo" zich er in".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten