dinsdag 3 augustus 2021

"Helaas niet voor mij" is de wereld in ...

Natuurlijk ben ik niet de enige auteur, die dit gevoel beleeft. Ook heb ik het als uitgever bij mijn auteurs en als vriendin en zus van andere auteurs meebeleefd, toch ... als je dan je eerste eigen boek ziet in de handen van dierbaren en (on)bekenden ... jouw boek, dus mijn boek, mijn debuutbundel "Helaas niet voor mij", dan is voelt dat zeker wel als heel bijzonder.

Foto in het bezit van Helma Ketelaar

 

Vlak voor ik dit ging schrijven las ik ook de eerste reacties online op mijn boek "Helaas niet voor mij", zoals deze bij Bol.com.

Dan staat er op mijn scherm "Prachtige rakende gedichten", dat het een aangeraden bundel is en ...

"Een prachtige gedichtenbundel met ontroerende en rakende gedichten. Voor iedereen, niet alleen voor de hetero van de homo. Ze zullen iedereen raken en ken je mensen die in zo’n situatie zitten, dan zul je beter in kunnen voelen hoe zij zich zullen voelen. Ook mensen in andere moeilijke situatie zullen hier veel steun aan kunnen ontlenen en bepaalde gevoelens kunnen herkennen. Kortom een aan te raden gedichtenbundel voor iedereen om te lezen en met regelmaat te herlezen."

Mijn debuutbundel "Helaas niet voor mij" is dus echt onderweg de wereld in. Al ruimer dan Nederland heb ik gezien. Prachtig!

De afgelopen week heeft me dit ook al vele mooie gesprekken in de buurt, op de tennisbaan, aan de telefoon enzovoort opgeleverd. Gesprekken over poëzie, levenslopen, situaties waar anderen het later uit de kast komen van een partner in hun eigen leven of familie/sociale kring tegenkomen.

Ik gun jullie ook die mooie gesprekken. 

Die gesprekken die over het échte leven gaan. Wat we allemaal tegenkomen, wat we op allerlei manieren van elkaars ervaringen leren en hoe we er dan weer voor anderen kunnen zijn. Mooi!

Als mijn bundel "Helaas niet voor mij" daar een bijdrage aan kan leveren, maakt me dat erg gelukkig. 

"Gewoon" van de poëzie genieten is natuurlijk prima.

"Helaas niet voor mij" wordt gekocht en gelezen merk ik. Mooi. Ik zal ook van de week op de eigen sites gelegenheid voor reacties creëren.

***************************************************************************

Ook benieuwd naar mijn debuutbundel "Helaas niet voor mij"? Via elke (online) boekhandel te koop!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten