zaterdag 23 februari 2019

Lente zoals lente kan voelen en zijn

Foto Helma Ketelaar
En dan komt de kracht
De rust
De glans

Mijn kracht
Mijn rust
Mijn glans .... terug

Zo maar
Zo... maar....
Alsof het er opeens is
Terwijl het voelt
Alsof het er al jaren is
Alsof het niet weg was..... er al jaren weer is

Er ontstaat inzicht in dit zijn
Er ontstaan keuzes in dit zijn
Er is basis, ik voel weer basis

Foto Helma Ketelaar

Basis voor zijn
Basis voor leven
Basis voor verbinden

Basis voor innerlijke rust,
Zien en ervaren van creativiteit
Basis voor voelen van leven..... mijn leven

Waardevol leven van binnenuit
Waardevol gevoel van binnenuit
Op basis van teruggekeerd, herkend en ontwikkeld, waardevol zelfvertrouwen

                       Terug van een soort leven van alsof
                  .....
                          naar echt waardevol leven.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten